۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۱

در ۴۶ غرفه/

نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی دایر شد

نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی دایر شد

بجنورد- نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی های مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در ۴۶ غرفه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنج شنبه نمایشگاه محصولات تولیدی و توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با حضور حسین طایی معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در محل نبش چهارراه شهید صیاد شیرازی(هنگ ژاندارمری سابق) بجنورد افتتاح شد.

امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی های مددجویان نهاد کمیته امداد استان با ۴۶ غرفه در فضایی به وسعت ۱۰۰ مترمربع برپا شده و تا پایان دی ماه برای بازدید و خرید عموم دایر است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه تولیدات افراد تحت پوشش نهاد کمیته امداد و تولیدکنندگانی که از تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توسعه کارگاه های تولیدی خود استفاده کرده اند؛ در معرض نمایش گذاشته شده و با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می رسد.

حسین پور هدف از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی های مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی را بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان این نهاد، عرضه محصولات و تولیدات طرح های اشتغال زایی کمیته امداد، تکمیل حلقه اتصال بین تولیدکنندگان و مددجویان نهاد کمیته امداد با بازاریان و اصناف و ... عنوان کرد.

وی در ادامه توانمندسازی خانواده ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... را یکی از مهم ترین رویکردهای این نهاد دانست.

حسین پور اضافه کرد: در این زمینه در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۷۵۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد اجرا شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون نیز در مناطق مختلف این استان افزون بر ۱۹ هزار شغال پایدار از سوی نهاد کمیته امداد ایجاد شده است.

گفتنی است، در استان ۹۱۱ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2453987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha